Al 5 dagen on the road

13 maart 2015 - Rotoroa, Nieuw-Zeeland

Hallo allemaal,
Maandag zijn we met de bus onze auto gaan ophalen. Onze buschauffeur was niet in een goede bui. Ze reed met de deur open naar de haltes toe, miste op één haar na een fietser en ging bijna met hem op de vuist.
De eerste keer links rijden naar een tankstation verder op was even wennen. Maar na een tijdje voelde het niet meer onnatuurlijk aan.
2,5 uur kater kwamen we aan op onze eerste camping in Coromandel, een prachtig park aan een meer. We zijn hier 2 nachten gebleven en vervolgens naar Waihi Beach gereden. Op weg naar Waihi Beach hebben we verschillende stranden bewonderd. Op deze kronkelige wegen door de bergen kon je niet harder dan 50 rijden.
De volgende camping was het natuurpark McLaren Falls met watervallen die we helaas door de hevige regen niet hebben kunnen zien. We hebben de hele dag doorgebracht in de auto en gelezen.
Ons avond eten was haute cuisine: boterham met pasta. Toen we gingen slapen hebben wij een stuk of 10 muggen doodgemept. Ondanks al onze moeite zijn we alsnog lek gestoken.
De dag erna was het opgeklaard en het zonnetje scheen weer. Eenmaal aangekomen in Rotorua was het al 26 graden. We hebben verder niet veel gedaan die dag en we gaan morgen  de Hobbiton movie set tour doen.
Tot snel weer!

1. Jos:
    13 maart 2015
    Nou dan doe de groeten aan Frodo ;)
  2. Boy:
    13 maart 2015
    Leuk verhaal en mooie foto's. Echt mooie omgeving !
  3. Monique.r.:
    13 maart 2015
    Mooi daar.veel plezier nog en hou ons op de hoogte.
  4. Inge:
    13 maart 2015
    Wat een mooi landschap!!! Mooie foto's wat moet het voor jullie zijn om dit te mogen aanschouwen!! Wow! Ben benieuwd de hobbit!!!
  5. Tamara:
    13 maart 2015
    Dat is mooi wakker worden :)
    Veel plezier verder vrouwlui xxx
  6. Monique:
    Hoi Hoi
    Zo te lezen zijn jullie al echte avonturiers aan het worden. Cros nog maar lekker met het Herbie autootje door stad en land. en geniet er maar met volle teugen van.
  7. Monique:
    14 maart 2015
    Hallo Dames,

Wat zijn het mooie foto's allemaal. Zo kunnen wij er ook van meegenieten hoe fijn en gezellig jullie het hebben. en autootje Herbie die brengt jullie toch maar fijn overal naar toe. Geniet er nog maar van
  8. Jos en Miranda:
    14 maart 2015
    Hoi dames,
    Fijn dat jullie 't naar jullie zin hebben. Zo te zien is 't een hele mooie omgeving. Geniet er maar van.
    Groetjes en kusjes van Miranda en Jos.
  9. Opa:
    15 maart 2015