Laatste bericht

Hallo allemaal
Het laatste bericht. We zitten nu te wachten bij de gate in Singapore om het vliegtuig in te mogen. Over een paar uur staan we weer op Nederlandse grond.
2 weken geleden hebben we onze auto, Shaula, in Christchurch ingeleverd en vervolgens een aantal dagen van een heerlijk bed in een hotel kunnen genieten. Christchurch zelf was een stad met veel werkzaamheden. In 2011 is een aardbeving geweest die een groot gedeelte van de stad heeft aangetast, helaas met name de mooie oude gebouwen. We hebben het centrum bezocht en ons ook lekker wat rust gegund en geluierd.
Vervolgens ging de reis verder naar Sydney. Sydney is ons heel goed bevallen en we hebben genoten van de live muziek die in de kroeg tegenover ons hotel te horen was. Uiteraard hebben we ook wat geshopt en Sydney's hoogtepunten bezocht zoals de gezellige Darling Harbour en Sydney Opera House.
Om onze 7 weken durende reis goed af te sluiten hebben we ons getrakteerd op een musical: Les Misérables. Het was echt een hele mooie musical, het overtrof onze verwachtingen. Ook hadden we super plaatsen en konden we alles dus goed zien.
We hebben 7 fantastische weken gehad en willen iedereen bedanken voor de lieve reacties.
We zijn blij om iedereen weer te zien!
Xx Nadja en Iris
Ps. De foto's komen er nog aan

1. Jos en Miranda:
    16 april 2015
    We hebben huilend jullie bericht gelezen. Zijn blij als jullie je beide benen op Hollands grond gebied zetten maar beter nog op Limburgs gebied. Tot morgen of zoiets. Foto's zien we wel de komende weken.
    Groetjes Miranda en Jos. Xxxxxx.
  2. Jos en Miranda:
    16 april 2015
    P.s. Dit bericht lezen jullie toch pas als jullie geland zijn in Nederland. Maar in ieder geval.: Welkom terug in Nederland/ Limburg/ Heer- Maastricht. Groetjes. M&J.
  3. Inge:
    16 april 2015
    Hallo meiden, heel fijn dat jullie nu ook aangeven dat de reis helemaal geslaagd is. We zijn dus ook zeer benieuwd naar jullie verhalen, foto,s en films.
    Inge & Gerard
  4. Roos:
    17 april 2015
    Behouden thuiskomst met een rugzak vol herinneringen!
  5. Oma Paula:
    17 april 2015
    Wat zullen de heren blij zijn jullie weer te zien en ik denk meer
    mensen het voornaamste is dat het jullie heel goed is bevallen
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en foto,s
    Goede terug reis naar Heer
    Groetjes Oma Paula
  6. Monique.r.:
    17 april 2015
    Blij om jullie weer gezond gezien te hebben.
  7. Tamara:
    25 april 2015
    Alweer een week in Maastricht :)
    Gelukkig hebben jullie genoten xxx